10-minútové posilňovanie pre ženy

Cvičenie, ktoré trvá iba 10 minút a spálite vďaka nemu tuk? 10x áno! Toto cvičenie je zamerané na spaľovanie tuku a pozostáva zo zopár jednoduchých cvikov, ktoré zvládne každá žena doma na karimatke. Aj po dlhom dni v práci. Alebo v škole. Alebo na materskej. Jednoducho, kedykoľvek.

Skákanie na švihadle

Koľko: 2 minúty

Ako: Skákanie cez švihadlo znožmo, ktoré nielen rozohreje telo, ale pripomenie vám aj detské časy. Na každé pretočenie švihadla urobte dva skoky. Jeden skok, ktorým švihadol preskočíte a jeden medziskok.

Švihadlo
Dĺžka švihadla je ideálna ak po tom, čo ho pristúpite, končí švihadlo v oblasti pazúch.

Angličáky

Koľko: 2 minúty

Ako: Nohy si dajte na šírku ramien a urobte drep. Potom skočte nohami smerom do zadu do tzv. plankovej pozície. Následne urobte jeden klik. Následne vyskočte s rukami načahujúcimi sa ku stropu a cvik opakujte.

Švihadlo

Koľko: 1 minútu

Ako: Skoky znožmo cez švihadlo bez medziskoku.

Angličáky s otočením

Koľko: 1 minúta

Ako: Opakujte cvik ako pri angličákoch, ale po kliku presuňte váhu na pravú ruku a nohu. Otočte svoje telo o 90 stupňov a zdvihnite ľavú ruku a nohu. Pri každom angličáku striedajte strany.

Švihadlo

Koľko: 1 minúta

Ako: Výskoky znožmo bez medziskoku.

Angličáky so zdvíhaním nôh

Koľko: 1 minúta

Ako: Začnite robiť klasický angličák a po kliku nadvihnite ľavú nohu nad zem, chvíľu podržte a potom vystriedajte nohy. Takto pokračujte pri každom angličáku.

Švihadlo

Koľko: 2 minúty

Ako: Zvyšné dve minúty cvičenia pokračujte v skákaní cez švihadlo ako doteraz a nespomaľujte tempo.

Hotovo! 

Strečing
Po cvičení si nezabudnite dať krátky strečing, aby ste nemali svalovicu.
  • Komentáre

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of
  • Podobné články
1
Novinky Šport Zdravie

Pevné telo a čistá myseľ s jogou a s pilatesom

0
Relax Starostlivosť o telo Zdravie

Meditácia pre začiatočníkov

0
Novinky Starostlivosť o telo Zdravie

Strašiak pre každú ženu menom hallux valgus

Navigácia

Magazíny